Thursday 6 September 2012

Najwa Latiff...

aku pening tul ngan si kenit nih......kalau kat umah ni ada jer kejenyer......balik jer umah..buka pintu..dia dah ada keje nak buat memang mengalahkan aku..tadi aku tengah sibuk iron baju, dia sibuk punggah mainan dia yang lama-lama...pastu boleh plak ajak aku join dia..."meh..meh..meh..pat ar..." amboi..amboi..amboi.........macam la mak ko ni takder keje lain......pastu dia datang kat aku ngan gitar mainan nih.....tetiba...eh..eh..eh..Najwa Latiff ker??? apsal kecik plak..???? hahahahahaahhaha....(^_^) kemainnnn lagiii..........petik gitar tuh siap nyanyi2 lagi......joget-joget depan aku......hamboiiiiii...............ko ingat comeiii sangat ker...???? kemain ko kan dik...... kuang kuang kuang.................




kemain lagi....bila tau aku nak snap pic dia... melentok plak kepala dia.....hamboiiii....posing manje konon.....aku pang kang.....budak ni kalau aku pang dia sekali, dia pang aku 4 kali...aku marah dia, dia marah aku balik...melawannnnnnn..............tak makan saman punyer orang......
esok-esok boleh jadi pelapis Najwa Latiff......hehhheeheheheehe..ai minat dia tau oll's..... T__T

ok.bye

No comments:

Post a Comment