Friday 7 September 2012

Open House...

hari selasa lepas adalah hari terbuka opis aku bersama jabatan lain...banyak la jabatan dan agensi lain yang terlibat cam Bomba, Syabas..banyak la..penat la nak taip....ok tak yah taip.....korang ingat-ingat sendiri la...heheheehehe....acara makan dan menambah berat badan ni bermula kul 12 tgah hari....membawa ke pukul 5 ptg..kul 2 sampai kul 3.30ptg adalah waktu unit aku untuk menjaga warung opis kami......makanan memang banyak giler..maklum la semua jabatan dan agensi satu daerah SEpang ni terlibat..mau tak banyak....banyak..aku sampai rambang mata dan tak tau nak makan apa....rojak, satay, ayam golek, pecal...lemang rendang tu biasa la..kompom memang ada.... cendol.. dan yang penting ada kambing bakar..nyummm...nyuummm..........sodappp.............banyak lagi...dan aku malas nak taip kat sini, korang layan la pic ni....dannnnnnn sudahnyerrr......... aku makan ni jer...jom tengok apa yang aku makan untuk membesarkan lagi badan aku yang comei nih..auwwww....comeii ker.... :P

mukadimah.... satay ayam ngan ayam golek.. ^_^


pastu ni plak....Kuew Teaw Goreng..memang sedap sedap sedap sangat..aku makan ni dua kali tauuuu.........
(^_^)

mihun sup ni pu sedapppp........cuma kuah agak cair sikit...tapi dap dap dap...

yang ni pun sodap...rojak enstet...terbaikkkkkk....

ni lagi dap...cendol enstet..memang dappp....slurrrppppp.....T__T

ni band dari IPD Sepang

suasana hari bterbuka...masa ni hujan, pastu aku snap dari warung tempat aku jaga
tu khemah tempat ayam golek, kambing golek...ngan satay....

tu jer la...ok..bye...Selamat Menjamu Selera..

No comments:

Post a Comment