Saturday 8 September 2012

Karnival Jelajah Sihat

aku tak tau secara sengaja atau tak sengaja aku boleh berada kat Karnival ni....sengaja la sebab si kakak tu terlibat ngan pertandingan tarian...so, sengaja ker tak ker aku kena sengaja kan jugak...sebenarnyer aku suke pegi pwgi karnival ni...tapi karnival kali cam suram plak aku tengok....walaupun DJ dia bagus..lagu pun terkini ..ada lagu oppa gangnam style lagi....dan korang pun tentu maklum...setiap entry aku mesti ada pic...dan aku sebenarnya tak boleh citer kalau tak der pic...wah wahh wahh.....cam ko hebat sangat nak bercerita....bia ar....blog aku kan..... ^_^

 



Karnival ni berlansung 2 hari..ada cabutan bertuah tau...meh ar datang beramai-ramai memeriahkan karnival nih.....ada pemeriksaan percuma..ada macam-macam gerai..boleh lawat...ada masa banyak masa...esk ada lagi....jom...sihattttt.............................. k,bye... ^_^

No comments:

Post a Comment