Sunday 2 September 2012

resepi bonda....

selama ni aku masak rendang ikut dalam internet....aku google kat tenet..pastu aku try.....bila balik kg..atau time raya memang mak aku la yang masak...aku cuma tukang sibuk + tukang rasa..kalau masa tu bendera jepun...T___T
time mak aku masak, aku bukan belajar pun...tengok jer tapi tak ingat-ingat pun....tau makan jer.....tapi raya yang lepas aku beria-ia nak belajar sebab kawan2 aku cakap rendang mak aku adalah antara yang tersedap dorang pernah makan......bio betul.....mesti bangga mak aku...tu yang aku tetiba nak belajar.....
ni rupenyer bila aku try buat kat umah.....



nampak tak menarik tapi cuba rasa..memang dappppp....... T__T
aku ada bawa opis sikit..bff aku cakap terbaikkk................
korang nak resepi...??? haa....pegi la menuntut kat mak aku....sebab aku menuntut pun kena pengeras...hhahaahahah...ok tipu....
list resepi aku takde..main ingat-ingat jer...nanti aku balik kg...aku tulis kat ketas yek.....

No comments:

Post a Comment