Monday 2 December 2013

serius tak sihat

salam semua

apa kaba uolls? aku  dah 2 minggu tak sihat...seyess tak sihat. dengan tak boleh bangun, idung berdarah, tekak luka, demam suma ada la...kire pakej la...pakej paling terbaik....huhuhuhu....pegi klinik biasa, pegi poliklinik..suma tempat pegi tapi still camni gak...doktor kata kena minum air kosong banyakkkkkkkkkkk.....sampai naik kembung perut aku weyhhh.....

tq kat en suami and buah hati 2 orang tu sebab jaga mama...masing-masing pandai jaga diri...tau mama dorang tengah sakit...redha je makan apa yang papa dorang masak....tapi terbaiikkkk la u jaga ai.....
tq pa...terbaikkk la...

tak sihat sampai berdarah hidung... 2 minggu aku menahan sakit hidung.


aku yang sakit tapi dia yang lebih-lebih....konon peneman aku rehat dalam bilik......
cayang adikk... (______)

now alhamdulillah...dah beransur sihat......

ok, bye.


No comments:

Post a Comment