Saturday 1 September 2012

bekas biskut tupperware....

tahun ni aku pakai tupperware jer.....senang, mudah dan yang pastinyer bekas aku tu takkan pecah lagi gara-gara si kenit..... biskut raya pun tak banyak tahun ni...tak tau la naper..? aku banyak beli tuk mak aku jer..... mood raya cam tak berapa nak mari..... aku tengok orang lain dok bubuh pic biskut raya kat blog depa...so, aku pun gedik gak...nak bubuh gak pic biskut raya kat umah aku......tapi yang sebenarnye aku lebih nak tunjuk kat korang tupperware aku tuh... T____T..hehehehehehe..jangan marah nyahhhh..............

cantik tak? kuih goyang tu ehsan dari mak aku.... T___T
semua adik beradik aku dapat sorang satu balang....

keropok jejari yang kat hujung tu pun ehsan dari mak aku...heheheheheehe
takder top up...kalau habis..habis terus....tinggal balang kosong jer la....

dah..tu jer nak tayang kat korang....apa pendapat korang..? cantik kan....dan yang penting aku tak sakit hati ker, pedih ulu hati ker....bila si kenit baling-baling bekas kuih aku.....(^_^)

No comments:

Post a Comment