Wednesday 5 September 2012

Kasut Baru...

hai u oll's...
semalam aku belikan si kancil kasut baru.....sementara ada wet lebih ni..aku belikan la...aku beli 4 bijik terus....aku dapat sebijik 130..kali ngan 4 bijik...520..tambah tiub 5 hingit sebutir kali 4...20 hinggit.....keseluruhannyer.....540....
alhamdulillah....lagi pun kasut dia tu dah lama sangat tak bertukar...dah memang sampai seru pun.....pas habis keje terus amik akak pastu pecut gi kedai tayar nih......sekejap jer dorang buat......
sementara dorang wat keje droang...aku pun menyibuk snap pic si kancil ni tukar kasut baru....ai nak masukkan dia dalam blog.....heeellooo...ai blogger okey...blogger....wakakaka...budget cam ada orang baca blog ko jer kan.....suke ati ai la.......*mata ke atas*

dalam progress....

nak tukar 4 bijik sekali ..

hoyeeehh..............dapat kasut baru.....(^_^)

ok...bye..

No comments:

Post a Comment