Wednesday 26 September 2012

Burger Samurai

jom Mc D....kiter try Burger Samurai...aku dah makan dua kali....memang sedap...beef pun lembut..sangat sedap...nyummmm...nyummm......ni kalau korang ajak lagi pun aku nak pegi...tapi kalau korang belanja lagi sedap...lagi aku suker...hahahaahaha *pang budak ni 18 kali..* betoi ar...burger ni memang sedap..terbaik la kalau nak dibandingkan ngan GCB..aku pilih samurai....waaahhhhh....samurai tuuu.....pastu kalau amik set large fries dia boleh shake..perisa kari..pun sedap...air pun sedap..sakura....campuran rebina ngan sprite....ermmm...dap....
nanti nak ajak pak h***** makan burger samurai la.....kalau dia tak mau aku sentap doploh hari ngan dia....muaahahahahaa....


hari jumaat lepas after lunch masuk opis lambat sikit...tetiba atas meja dah ada nih.....uuuuuuuuuuu...sukerrrrrr.........(^_^)
*pejam-pejam mata dapat makan samurai....*

No comments:

Post a Comment