Saturday 8 September 2012

Makan-makan lagi..

hari jumaat lepas..kami seunit pakat-pakat wat pot luck...menu adalah lemang, nasi impit, rendang ayam, spagetti, bubur pulut hitam, roti jala...kuih muih..buah buahan...wahhhhh...banyak tul..penat jari aku menaip...dan penat perut makan aku hari tu....agaknye kalau boleh menangis dah menangis kot perut aku..tak benti makan..kang kejap kejap aku gi pantry..sebab tempat duduk aku dekat pantry..jadi, emang tahap kekerapan tu tak boleh dibilang la......tapi sebelum perut aku menangis air mata darah suh aku benti makan...bailah aku benti...T____T
jom....macam-macam ada.....




air aku tak semapt nak snap sebab perut aku meronta-ronta minta isi..dan lemang tu dah memanggil aku ngan galaknyer...jadi, aku tak sampai hati nak menghampakan permintaan perut aku...T__T

Selamat Hari Raya dan Selamat Menjamu Selera....




No comments:

Post a Comment