Wednesday 26 September 2012

Bersih dengan Shokubutsu...

aku sukerrr pakai shokubutsu ni...bau bau dia sedap....dah macam macam jenis dia ye....haaa...semua aku try la....sampai pencuci tangan pun aku guna shokubutsu....aku nak citer panjang tak pandai kang merapu kelaut...so, aku amik kat cik google tadi then aku tepek kat sini....korang rajin korang baca la....aku tak payah baca sebab aku memang guna benda alah nih....

Onsen Therapy
Onsen bermaksud kolam air panas. Di Jepun, ia merupakan suatu amalan mandian yang telah diamalkan sejak berkurun lamanya. Ianya juga merupakan salah satu aktiviti sosial yang boleh melegakan dan menenangkan tekanan akibat kesibukan harian. Gabungan diantara mineral semulajadi Onsen yang tinggi dengan haruman aromaterapi pohon Hinoki Cypress bukan sahaja boleh membantu anda beristirehat malahan ia juga memberikan anda pengalaman merasai mandian tradisi Onsen Jepun sendiri sebagaimana yang dinikmati dalam krim mandian Shokubutsu Onsen Therapy.
  • Mineral Onsen
    Onsen yang kaya dengan mineral dipercayai boleh meningkatkan kesihatan
  • Hinoki Cypress
    Bahan tradisi yang berkesan untuk menghilangkan tekanan serta melancarkan pernafasan berdasarkan haruman semulajadinya yang menenangkan.
Thai Exotica
Penggunaan herba masakan di dalam mandian merupakan salah satu tradisi Siam purba bagi meningkatkan tahap kesihatan. Campuran herba yang dikenali sebagai Luk Pra Kob memberikan haruman aromatik yang segar dan amat berfaedah dalam mengembalikan tenaga di samping meningkatkan semangat terhadap tekanan minda serta badan yang letih. Kini anda boleh menikmati semua kebaikan ini melalui krim mandian Shokubutsu Thai Exotica.
  • Serai
    Aromanya yang lembut dimaklumi boleh mengurangkan tekanan
  • Kunyit
    Mengandungi anti-oksida yang tinggi dan boleh menambah keserian kulit anda.
Cool & Refreshingwith breezy cool mint
  • Pudina dingin menyejukkan dan menyegarkan, memberikan badan rasa keselesaan umpama tiupan bayu yang nyaman
  • Untuk anda yang gemarkan sensasi dingin
Shokubutsu Green Freshness
Shokubutsu Kesegaran Hijau menggabungkan formula dan kebaikan semulajadi daripada tumbuh-tumbuhan untuk membersih serta memperbaharui kulit. Harumannya yang mempersonakan, membuatkan anda rasa begitu hampir dengan alam semulajadi yang menyegarkan.



cakap banyak pun tak guna...kang korang cakap aku sembang lebih...tapi ni lah yang ada dalam bilik air aku....bau dia sangat fresh....pas mandi jer aku rasa cam nak geget geget jer lengan aku.....hahahaha..saiko la pompuan nih....

No comments:

Post a Comment