Friday 31 August 2012

Open House kedua..

hari ni memang penuh sarat sumpek bagai perut aku.....dah tak boleh isi lagi dah.....kalau isi gak..kompom muntah bulat-bulat apa yang aku telan...belah pagi aku ada open house di sekolah kakak....pic memang tak snap sebab tak sempat pun nak capai hp...orang ramai sangat.....aku makan lontong..sama ngan kakak...pastu makan plak mihun goreng..sepinggan kongsi dua orang..kongsi ngan kakak....air jer aku banyak minum sebab haus sesangat...lagipun cuaca panas...kul 9pagi dah terik.....berbekas air aku minum...T___T...kembong air....eh..silap..kenyang air....hehehehehehee....
menu memang banyak...nasi impit, rendang, lontong, mee kari, mihun goreng, kuih muih...biskut raya macam2 jenis....memang banyak sangatlah......seronok tengok...T___T

pastu aku ngan kakak round table la tengok biskut-biskut raya....amik yang rasa menarik....dan hasilnyer memang apa yang kami amik semuanyer sedap-sedap...tak membazir...T___T

belah petang plak...jiran sebelah umah aku wat open house...ermmmm.............makan sampai muntah lagi....tapi aku tak makan banyak sebab perut aku dah kenyang sesangat.....nak tengok pun tak boleh..rasa nak keluar balik.....tapi demi menjaga hati jiran..aku makan la mihun sup...ermmm..sedappppp...........aku sukerrr.........tapi sebab dah perut dah nangis tak mau terima...aku makan sikit jer...tak tambah pun..:(
pastu makan pencuci mulut...puding jagung...pun sedap sedap sedap....lembut jer masuk mulut aku...kalau ikut hati mau aku telan lagi...tapi takut kuar bulat-bulat puding tu..baik aku benti awal-awal.....hujan pun tau benti....heheheheheh....(^_^) aku sempat snap satu pic jer sebab ada orang..aku segan....
menunyer mihun sup...soto..nasi impit...rendang...kuah kacang...air plak sirap oren kot....memang dapp...

sebenarnyer malam ni ada open house umah big bos aku....rancang-rancang nak gi kejap...tapi waaa.........tak boleh-tak boleh....aku jadi fobia kejap...tengok makanan rasa nak muntah....kejap jer la.....kang kul 11mlm oklah....boleh masuk balik...hehehehehehee.... tak larat nak pegi...perut kenyang sangat, mata pun dah kecik.....dapat bantal best nih.....wahhh.........senang hati kan...mau bertambah gemukkkksss..............waaa..........tak rela.....*eleh...berlakon*

walau apa pun terima kasih sesangat....memang kenyang giler....syukur alhamdulillah atas rezekiMu....

ni jer pic yang sempat aku snap....salah satu menu open house di rumah jiranku.....

ok..tu jer...bye...

No comments:

Post a Comment