Thursday 30 August 2012

Open House Pertama....

hari ni ada open house....umah cc aku...dan inilah rumah pertama open house yang aku pegi.....aku pegi ngan kak liza....pastu si kerl follow kat belakang ngan keta dia..sebab dia nak terus balik.....dalam kul 3 lebih kitorang dah gerak.....malas nak pegi lambat-lambat....nanti ramai orang...pastu lepas opis hour biasanyer banyak urusan lain yang menanti....bila tengok makanan...seyes aku lupa nak snap aku makan apa...hhehehehee...sory la...hp aku campak tepi....hehehehe..tipu....letak elok-elok la....mahai tu .... mula-mula aku makan laksa....sedap tapi pedas...berair hidung....pastu aku makan satey daging and satey ayam...bersambung plak ngan char kuew tiaw...ala..aku makan sikit jer...kongsi satu pinggan ngan kak liza....pastu belasah buah tembikai plak...penutup tu aku...ada penutup tu yang tak tahan....sib baik ada penutup kalau tak mau pecah perut aku...hehehehehee..aku makan puding karamel.....sedap..terbaikkk...sebab tak manis sangat....aku sukerrr.......... T_____T...ko kalau bab makan semua suker....takder yang tak suker kan..kan..kan....

bila dah habis makan..baru teringat nak snap pic apa yang kami makan...hhahahahaa...so, layan jer la mangkuk kosong....

kunci keta pun nak enterprem..ok...bagu can.....tu mangkuk laksa....

tu tangan kerol yek....dia makan dua sekali...tapi memang sedap pun...dia pun cakap sedap.....

hahahaha...dah habis....
pic lain tak sempat amik..sory.... T___T
k.bye...

No comments:

Post a Comment