Tuesday 7 August 2012

Puasa ke 18

hai u oll's...
cepat jer kan masa berlalu...sedar tak sedar dah puasa ke 18...
hari ni aku ngan kakak berbuka di cyberview lodge.... di sponsor oleh ....................
tq bebanyak la sebab sponsor kami semua.... aku pegi ngan kakak jer... si kenit tu tak ikut...
aku ngan kakak makan sampai lebam....makanan banyak sangat...ada satey..ada roasted beef and lamb...ada kerang rebus...ada udang...ermmm....macam-macam ada... T___T
marsmallow pun ada...yummmmm...........makan sampai tak hengat dunia.... (^_^)
aku ada amik gambar tapi ni jer la yang boleh aku tunjuk sebab aku malu orang tengok aku amik gambar...yelah..yelah...hp ai canggih kan....creet..creet...


deco meja

ai makan ni jer tau....ermm...percaya tak..sebab ai perasan orang asyik tengok ai...muahahahah...*pang lapan belas kali...

ni ai punyer....wuahahahahha.....ada satey, udang, beef, sotong..semua seafood...time ni hilang segala kesopanan dan kecunan ai...*pang...

ok..ni jer boleh tunjuk.... sesekali korang pegi la sini...view dia cantik...ada air terjun buatan kot.... memang cantik...aku pun datang sini sebab di sponsor..kalau tak, memang tak merasa la..
ok,bye...

No comments:

Post a Comment