Thursday 16 August 2012

Selamat Menyambut Aidilfitri.....

Hai u oll's....

sekarang ni nak update blog pun dah malas...mood raya dah melambai-lambai.....kg halaman dah terbayang di mata.....tapi aku start cuti sabtu.....so, pepagi sabtu tu sebelum subuh,aku akan bertolak pulang ke kg halaman aku di Tanjung Karang...T____T...........di hari raya terkenang daku kepada si dia...lalalalalala~

kepada yang sedang memandu...silalah berhati-hati...ingat orang yang tersayang....yang sedang bersiap-siap nak pulang ke halaman tuh, pastikan semua berada dalam keadaan baik...check keta...tayar...beg bj...beg anak2....pastikan semua cukup....kang ada plak barang tinggal...org tua-tua cakap...kalau dah dalam perjalanan tetiba teringat barang tinggal, jangan patah balik., ada alamat tak elok...tp kalau barang tu mustahak sangat...elok la patah balik.....kang kalau dah beg duit yang tinggal...nak isi minyak keta bayar ngan apa kan...?? tetiba ada plak abang baju biru tepi jalan wat road block...haaa............parah...so, blh la patah balik.....

malas nak cakap panjang...mood dah tenggelam timbul dah nih.....aku pun dah packing sikit-sikit....baju ain blm packing sepenuhnyer...tapi barang2 keperluan dia dah masuk beg....baju aku pun td petang baru anta dobi ntuk digosok ngan dry cleaning....baju bidan terjun....

oklah...apa-apa pun "SELAMAT MENYAMBUT AIDILFITRI YANG MULIA..."

No comments:

Post a Comment