Tuesday 7 August 2012

cerita-cerita jer.....

cuti 3 hari yang lepas aku ngan budak-budak balik kg...umah mak aku la...pak h***** tukang anta...biasa ar.....membebel jer....memula dia suh aku bawa keta....pastu sampai highway dengkil suh aku berhenti....dia nak bawa pulak...tak konfiden ai bawak la tuh.... :P
eleh...ai bawak dah 10 tahun tau...*bangga..* bluekkkss... hahahahahahahahha
menu berbuka memang best-best....tapi xder satu pun pic yang aku amik...gara-gara terlebih xcited....maklum seronok sangat dapat balik kg....
xder aktiviti pun boleh buat kat kg sebab ai xder keta...kan pak h****** yang anta...so, patah kaki.... huhuhuuhhhuuhu...
isnin malam pak h***** amik kami...kul 12 dah sampai sepang.... tq sebab susah payah anta and amik kami........ walaupun awak bebel-bebel pada mulanyer...tapi awak anta jugak.....hehehehehe

ok..tu jer nak citer bye....cam hampeh jer kan entry....wakakakakaka...

No comments:

Post a Comment