Thursday 30 August 2012

Awet Muda...

heheheehe.....tajuk entry cam best kan....sebenarnyer nak puji diri sendiri....ermmm.........ok tipu... jom aku citer apa sebenarnye yang terjadi...

alkisahnyer....semalam...masa tengah wat keje..datang seorang Pengarah Akademi (dulunyer dia tuh seorang tentera - rasenyer kapten bersara kot...kalau skang ni la....) ....... dah lama gak la aku tak jumpa dia sejak aku dah tak buat fail dia....tapi kalau dia datang opis aku, dia mesti akan tegur aku....nak jadi citer...dia datang semalam pagi...masuk jer opis aku...dia tanya kat aku "mana staff yang suami dia tentera tuh?" hahahahaha....dah tentu la aku....(dulu la :P)..boleh plak dia tak cam aku.....bila aku cakap saya la....behave ok..... dia gelak panjang...katanyer dah tak kenal..sebab aku dah slim...kuikuikui...tang mana yang slim.... T____T....lepas siap urusan dia...nak balik tu dia cakap kat aku yang aku ni dah lain sangat....nampak muda sangat....wahhhhh..............senyum lebar le ai...jangan jeles ya kengkawan.....(^_^)

citer kedua plak.....dia ni salah seorang owner tuk tanah kat bukit unggul....hari tu aku ada wat fail dia...tapi ada sebab-sebab tertentu fail dia telah ditransfer ker seksyen lain...so, memang takder urusan ngan aku la...kalau dia datang pun just tegur-tegur cam tu jer.....tapi semalam..masa dia datang..awal-awal lagi dia dah tegur ai....bila dia dah habis urusan  dia tegur ai...u oll nak tau dia cakap apa....dia cakap ai cantik...pinky-pinky...malu ai.....(^_^)  okey jangan muntah ijau...kenyataan...i memang cantik.....heheheheehe......Alhamdulillah...ini keindahan ciptaan Illahi dan aku bersyukur padaNya kerana sempurna kejadiannya padaku.....

masa raya hari tu..ramai la yang tanya aku nampak lain..makin muda and makin cantik....apa rahsianyer....so, jom la bagitau korang....korang ingat lagi tak kat entry aku yang lepas-lepas...aku ada citer yang aku jadi testimoni tuk dua produk......so, aku rasa inilah hasilnyer....dah terbukti...sebab aku pun dah malas nak wat entry pasal tu sebenarnyer.....hehheehehehe..T__T

dah lain sangat ker muka aku..aku rasa sama jer....jom tengok muka ai yang terbaru....jom la nyah....

ni la wajah kesayangan hamba...terbaru yek.... :P

ni la produk yang aku makan selama nih....dah masuk 2 bulan...

rasanyer tak payah cakap pun korang dah tau kan....yang kotak pink pekat tu Cocoa Collagen ....
yang botol putih tu korang tau kan....tu produk catalyst....VCO - Virgin Coconut Oil....

VCO ni dalamnyer ada 60 biji...sehari makan 2x...aku makan pagi sebelum gi keje ngan malam sebelum tido....60 biji bahagi 2 ada 30 biji..so cukup tuk sebulan...harganyer RM39.90 sebotol...bentuk cam gel..cam minyak ikan tuh...kenyal-kenyal...pada aku ok jer..senang nak telan...masuk dalam mulut minum air...telan...dah...

tu 3 kotak RM45..kalau beli satu-satu harganyer lain..dah jatuh mahal sikit....sekotak jadi RM19.90
dalam satu kotak tu ada 10 peket...so, 3 kotak ada 30 peket..cukup tuk sebulan...sehari minum sekali jer...aku minum sebelum tido....bancuh ngan air panas..rasa dia sedap...aku suka...


ok...tu jer la nak kongsi pasal awet muda aku nih....aku ni bukan apa....saje nak berkongsi-kongsi ngan korang....kalau aku cantik, aku pun nak korang cantik gak cam aku....kekekekeke...*angkut bakul*.....eh...hello......pak h***** cakap ai cantik tau.... [sila la muntah ijau...(^_^)]

ok,by.

No comments:

Post a Comment