Friday 31 August 2012

Selamat Hari Merdeka...

hari ni cuti umum...hari kemerdekaan....ingat nak melingko atas tilam sampai kul 9.......tapi semamngat kemerdekaan yang mengalir dalam jiwa anak aku telah membantut hasrat murni aku tuh......dengan terpaksanyer kul 6.30 pagi aku dah kena bangun....waaaa..................

kul 8 pagi...siap-siap aku ngan si kakak ke sekolah dia sebab hari ni ada sambutan hari kemerdekaan yang dianjurkan oleh sekolah dia......aku malas nak pegi..tapi dia semangar berkobar...nangis dari malam tadi ajak aku pegi...buat muka sedih.....so, aku kan hati tisu......oklah kakak..jom la....mama temankan....
aku ingat tak ramai ibu bapa join....rupa-rupanyer ramai weii......tapi mungkin sebab sekali ngan sambutan raya...tu yang terlebih ramai kot......bab makan kan...mesti la ramei....hehehehehehe

cuaca memang panas...kul 9 pagi...matahari dah terpacak...nak berarak tu...ngan aku sekali terjebak berarak...tu pun sebab member ajak..bersungguh-sungguh..so, aku layankan jer la......

jom tengok pic yang aku snap sepanjang hari sambutan kemerdekaan ni.....

semangattt.........

anak-anak yang berjiwa merdeka..

seronoknyer la kakak...




nak berarak dah..jom


jom..jom..

berpeluh....boleh turun 1kg tak?...T__T

SElamat Hari Merdeka....

2 comments:

  1. wei... aku ade kat situ gak. tak nampak ko pulak. kalau tak, ade jugak aku kawan borak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ker...ko pun tak hello-hello aku....aku pun tercangak-cangak sesorang....

      Delete