Tuesday 25 December 2012

kenduri di tali air 2

okey...ni last kenduri yang aku attend....my best pren wedding.......kami memang rapat masa sekolah dulu....dari form 1 sampai form 3 kami satu kelas....dulu masa form 3 kitorang selalu lepak umah dia...study group..pas habis study.....gi minum ais kacang dekat2 area umah dia......hahahahahaha.....terkenang masa muda-muda dulu......tak sangka plak dia kawen ngan best pren kami gak....alhamdulillah...tu jodoh namanya.....aku dah agak masa meela cakap dia pindah tempat keje kat ijok....naluri seorang kawan....tapi aku diam jer.....bila dia cakap nak kawen tu...aku tak terkejut pun...yesss.. betul la tekaan aku selama nih.......ooo...nak sorok ngan guwe ye kamoo........

kali ni jumpa kengkawan sekolah ramai sikit...bikin havoc.....dah berbelas tahun tak jumpa ko.....memang kecoh la kenduri ko mail...kitorang pedulik hapa......janji kami hepy....yang aku giler hepy....dapat jumpa kawan aku budak india...sotha nama dia.....giler kentang lama tau tak jumpa dia......last form 5 terus lost contact....pastu ezan...habis form 3 terus takder kabar......tambah plak ngan member aku yang kecoh tu ina......gamat la kenduri ko....intan pun aku tak lupa....makin banyak tahi lalat ko kan.....kalah kak serifah aini.....T_______T

apa apa pun selamat pengantin baru bro.....semoga bahagia tiada penghujung..... (^_^)

jom layan pic kitorang yang bikin kecoh......ni pic dari fb kawan aku.....aku amik tepek kat sini jer.....



my best friend wedding

yang bikin kecoh

gosip....

setelah bertahun tak jumpa...

makin banyak tahi lalat ko kan....
dia ckp jgn tegur..klu tegur nnt lalat berak lagi....

pegang tangan tuh...lama betul tak jumpa....

yang mengkecohkan keadaan..
tak sangka sangat dapat jumpa sotha....

amboi mak datin....


we're here for both of you...


lelaki sejati...huhuhuhuhhu

mak dara pingitan....

letih la korang layan pic aku nih.....ala...bukan selalu kan..hik hik hik... bukan senang tau kitorang nak kumpul macam ni....bertahun baru dapat...so, peluang ni jangan dilepaskan.....tahun 96, tahun 98..berpisah.....dan penutup tirai 2012 kiter berjumpa semula......miss at this moment...(_____)

Selamat Pengantin Baru...Mail n Meela...


2 comments:

  1. Tapi macam Tak Ramai je classmate kite yang datang kan....
    Hahaha
    Tak sangka la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak semua pun datang...kelas kiter kira separuh la....ada yag dtg umah meel, ada yg dtg umh mail...tu yg tak dpt kumpul sekali...

      Delete