Wednesday 5 December 2012

tupperware oh tupperware

aku ni memang peminat tegar tupperware..pantang la kalau ada yang baru..design lain sikit...kompom la nangis poket aku...hehehehehehe...perangai buruk yang aku tak boleh kikis.... T__________T

sejak akhir2 ni....tupperware kuarkan bekas air yang comei-comei.....gewammmmmmmm gigirl tau....beli sampai berset-set.....(^_^)...mickey set beli.....princess set pun beli.....pastu bekas kecik-kecik yang gambar pooh and pren punnnnn aku beli.....motifff..???? sebab dorang comel sangat.....*duck face*

gambar-gambar tupperware dalam kabinet aku tak boleh display kat korang...nanti korang jeles....:P
heheheheehe......malas la nak amik sebenarnye.....tak tersusun...aku main sumbat jer....klu korang tengok bukan takat pitam jer...boleh membawak kepada pengsan....T_________T

ni korang tengok stok-stok yang sampai kat umah aku....tapi bukan aku punyer...kawan aku punyer.....sebab aku pun peminat tupperware...so, aku tak kisah pun klu barang ni nak berkampung kat umah aku.......sukerrr jer........kalau la aku punyer..mana la nak bubuh menatang ni yek.....ermmm....kena beli kabinet lagi nih...hehehehehehe.....pitam la sapa jadi laki aku.....aik...????? (__________________)

ni 2 hari lepas punyer stok tumpang...bestnyer klu aku punyer...(^_^)

yang ni baru sampai td...pun best gak klu aku punyer.....(^_^)

belilah tupperware sebab dia memang cantik dan berkualiti...waaakakakaka...

bye...

No comments:

Post a Comment