Sunday 23 December 2012

kenduri di parit 4

ok....next.....ni kenduri kat umah best pren aku.....ni kawan aku masa aku sekolah menengah....dia ni ketua pengawas tau......dia kawen ngan best pren aku gak....nanti aku kuarkan satu entry lain yek...ni kiter citer kenduri kat umah dia jer dulu....nama dia meela...aku sampai umah dia lebih kurang kul 12 lebih kot.....tunggu buah hati aku sorang tuh.....lambat terus....patut aku sampai awal lagi sikit...sikit jer la......

kat umah dia aku lansung tak amik gambar...aku pun lupa pasal aku tak snap sekeping pun...maybe lauk kenduri dia sedapppppp sangattt.......tu yg aku terus lupa.....keli masak kuning tu sdap giler....... (_______)

jumpa kengkawan lama masa sekolah dulu memang best la....dah bertahun tak jumpa kan......tapi tak semua la bebudak class aku dulu ada...tak sampai 5 orang pun.... :(

ni je pic yg aku ada... tu pun aku curi dari fb kawan aku.....hehehehehe...

Photo: Tahniah my fren+fren..mail n meela moga bahagia hingga ke akhirnya..:)
berseri-seri pengantin kiter......suke letteww.....(________)

Selamat Pengantin Baru Meela n Mail...

No comments:

Post a Comment