Thursday 27 December 2012

Majlis Jasamu Dikenang Di Empress Hotel Sepang

Majlis ni waktu lunch...so, kirenyer kami lunch kat hotel la hari tuh.....semua staff dijemput bagi meraikan staff2 yang berpindah dan yang bersara.....mula pukul 12 lebih macam tu la dan habis dalam kul 2 lebih......

jom tengok apa menu kami.....

memula korang kena hadap muka ai la dulu kan.....
belog aku sukati aku la...suke ke tak suke kena hadap gak...
tengok jer la tak rugi pun...sebabbbbbb ai sangat comei...*pitam
ada owang kata ai cantik + lawa......auwwwww.......terus gedik...sekeh kang..mengada-ngada nak gedik..selipar nak.....


hadap la muka aku dulu yek....(____________________)



sayur campur, sotong goreng kunyit, ayam masak paleo, tomyam udang, daging kicap, senangin masak cili...
sotong dia aku suke sebab lembut jer masuk mulut aku..selalu kan cam liat-liat sikit tapi yang ni memang lembut...dap dap dappp...........yang lain so so jer....

tamak..semua aku nak makan..T_______T

close up sikit...nampak tu...ikan ada, ayam ada, daging ada..sotong ada...sayur campur pun ada....
hehehehehehehee...(^-^)

ulam-ulaman.....sambal belacan tu kureng sikit...tapi sedap gak la...

puding karamel as pencuci mulut

close up sikit

close up lagi.....memang sedap tapi terlampau manissss....so sweet macam ai...muaahahahahaha..*nak pitam ker...silakan...hua hua hua...

ada kambing panggang.....aku rasa sikit jer takut wenggg......hehehehehehe...takder der aku nak snap kambing tu...ngeri aku tengok menonggeng jer........alaaaahaiii...........

dan dan dan ........

satu pic kontroversi

scroll down


















eh...tak jadi nak bubuh la.....
kang kecoh plak satu opis....matik la guwe......heheheehehehe...sowy yek....
sory naik lori.....

okey tu jer....acara Majlis Jasamu Dikenang.....

No comments:

Post a Comment