Monday 17 December 2012

ko berani.....???

giler kentang posing-posing dalam bilik big bos....berani ko nyah...???? hari tu kena panggil ngan big bos....so, beramai-ramai la turun ke bilik dia...sekali fail aku xder..aku ni jenuh la punggah semua fail yang ada kat atas meja dia......pastu dia tanya, ko cari fail sapa..??? ...hehehehehe...fail saya.."timeless"...sekali dia gelak besa daaaaaaaa.....fail aku dah dibawa naik oleh bos aku...hehehehehe..pas dah xder fail aku duduk jer la nunggu kengkawan yang lain.......sekali kak intan bawa kuar hp...screet....screett....hahahahahha..ko berani posing dalam bilik big bos....yeah..kitorang memang berani.....T____________________T
tapi dalam berani-berani tu takut gak...hehehehehehe...(_____________________)

hehehehe...ada beran..??? kami memang hati kering.....
yg baju biru tu big bos kami.....
"Bossss............."....*tangan kat dahi*

No comments:

Post a Comment