Thursday 27 December 2012

Kekal dalam ingatan

sahabat aku Azlina Salim telah kembali ke rahmatullah pada hari jumaat lepas..jam 1 pagi...sakit kanser payu dara.....yang paling aku terkilan dia terlantar sakit di hospital putrajaya selama seminggu...sedangkan aku tak tau lansung.......:'(

pagi tu kawan aku anta msg bagitau kepergian dia.....mengigil seluruh badan aku saat baca msg tu....tak sangka sangat.......aku ngan arwah 2 tahun keje kat kilang sankyo.....time tu memang aku rapat giler ngan arwah.....gurau senda ngan dia...dan yang aku tak boleh lupa masa aku gurau ngan dia ....aku suke cakap breast ko nasi lemak 20 sen.... :'(

memang dia ada mengadu sakit breast tapi masa tu kami muda kan...tengah gedik-gedik....baru 20 tahun gitu...and pasal kanser payu dara ni kurang sikit pengetahuan......so, anggap biasa jer.....tak sangka plak.....

masa aku wat entry ni pun rasa sebak...nak nangis pun ada......arwah sangat baik...memang baik...cakap pun lembut jer....tak pernah la aku tengok dia marah-marah.......moody ker....yang selalu moody tu aku jer.......heheeheheehehe...dia suka mengemas....habis dikemasnye meja aku ngan bos aku.....rajin tul dia nih.....

ni pic arwah yang ditag kepada aku...arwah yang kanan sekali..tudung hitam biru tuh....

pemergian dia ni banyak la menyedarkan aku.....usia bukan faktor....kalau dah sampai masa..pergi jua....arwah ada anak...sorang setahu aku.....dia dah.....aku...????

semoga arwah ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman...aminnnnn.....

No comments:

Post a Comment