Sunday 19 January 2014

sekitar majlis nikah, bertandang n kenduri adik aku

salam semua

ni citer tahun lepas...penghujung tahun sudaaa..........tapi takpe...kiter tepek gak kat sini.....sekitar majlis pernikahan, bertandang dan kenduri adik aku yang bongsu.....pic ni pun bukan aku yang snap...maka bertabah je la ngan apa yang ada yek.....

selamat pengantin baru adik..

sekitar majlils nikah...ni kat masjid tali air 7, sg leman.
27.12.2013


selesai sudaaa......selamat.. sekali shakehand je.....
ustaz ni agak kelakar jugak la....dia cakap suami kena sediakan sekurang-kurangnya 3 pasang baju untuk isteri.....time ni en suami pandang aku...senyum-senyum....*apa bang ko senyum...mana boleh...aku paling sikit 7 ye.....paling sikit.....xyah nak senyum sangattt..........


sekitar majlis nikah gak...sementara nunggu pengantin pompuan sampai.....jom gedsss kejap......


majlis bertandang..dekat je tali air 7, sg leman
pengantin wearing yellow color..


kaum keluarga...dari mak aku, adik beradik anak buah...cucu sekali pun ada.....


tuan belog pun nakkk gakkkkk........


ni kat umah mak aku...pengantin pakai biru....pic ada lagi tapi dalam kamera aku yang ada ni jer......nantila kalau penganti bagi tepek kat sini kang aku letak ye.....

ok...selamat pengantin baru dik.....

bye.


No comments:

Post a Comment