Monday 6 January 2014

Review 2013

salam semua

dah masuk 6 hari tahun baru kan..tapiiiiiii....aku tetapppppp nak review 2013...boleh tak? boleh la......*duck face*
jom kite review cerita aku tahun 2013....

Januari
Sofea daftar darjah 1..aku yang uruskan segala bagai dari daftar kat tenet sampaila daftar ke sekolah kebangsaan and sekolah agama...semua aku uruskan sendiri....alhamdulillah...


Mac
Hehehe....(___________________) 
dapat cincin...tanda diri telah berpunya



Mei
(___________________________)
senyum lebar....secara rasmi mrs. s.........



June
kenduri menyambut ai di pihak sebelah lelaki
(*_*)


Julai and Ogos
bulan pose and raya....kakak, adik and en suami diserang demam cp...mood nak pose and raya sangat tak meriah....tak excited lansung....(- -)

Ogos
mak sedara aku (adik tok diah) yang menetap di kuantan, pahang telah kembali ke rahmatullah....
semoga rohnya dicucuri rahmat..aminnnnnn.................

Disember
honeymoon at cameron highlands.....



Disember
adik aku yang bongsu menamatkan zaman bujang..majlis nikah, sanding umah pompuan dan kenduri umah mak aku semua buat sederat....senang kami adik badik lain nak amik cuti......



tu je la review 2013 aku....pasni jom tengok azam aku tahun ni....
(*_*)

love: 
katak pisang

No comments:

Post a Comment