Tuesday 7 January 2014

Azam 2014

salam semua

nak citer pasal azammmmm...........ermmm...sebenarnya aku tak pernah ada azam pun..kalau aku berazam pun jarang yang menjadinya....ke laut je la.......rasa nak buat, aku buat jer.......rasa tak nak buat aku tak buat.....itula aku....taapppiiiiii...tahun ni rasa nak ada azam la pulokkk.....hehehehehe...
jom la kiter tengok-tengok azam aku tahun ni...manaaaaa la tau kan..kot-kot tercapai skt aku tahun ni......
layaaannnnnnnnnnnn...........

1. say no to nasi
Semua orang tau kan aku nak amalkan DA...tapiiiii malangnya tak berapa berjaya......berat aku turun la gak tapi xbanyak mana pun......tetappppp nampak comeiii..... sebenarnya say no to nasi bukan tuk sepanjang tahun tapi sehingga DM aku kembali stabil....macam yang korang tau aku ni kan berpenyakit....so, atas nasihat doktor aku kena bukan kena tapi mesti...bukan janji tapi pasti....apa la aku merepek ni......kurangkan pengambilan makanan yang berkarbohidrat tinggi....jadi, aku mengambil inisiatif sendiri untuk say no to nasi sehingga DM aku betul-betul stabil...kira salah satu azam la kan......kan..kan... (______)

2. S4 @ note III
benda alah ni memang dah lama aku idamkan...sebenarnye dari tahun lepas nak sambar tapi tetaaaappppp tak dapat......jadi, aku masukkan dalam list azam aku tawon ni...kalau takde sapa-sapa murah hati nak bagi...aku akan kumpul duit dan beli sendiri...huhuhuhuhhu......('-_-)

3. tukar balik kuala selangor
ni azam tawon lepas.....tak dapat !!!! aku masuk balik dalam list tawon nih...merayu sampai dapat balik umah mak....huwaaaaa............dah lapanpohkali merayu......usaha tangga kejayaan...akan kupanjat tangga SUK......

4. tambah bilangan penghuni.....
wakakakaka....ni azam ker????? boleh masuk dalam list tak..??????
ermmmm......................hehehehehe (____________________________) senyum lebar sangat nih....kena tanya en suami uuuuuuuuuuu.....

3 je list azam aku....takmau azam bebanyak...heheheheehe...sebab aku bukan orang yang taat pada azam-azam ni.....taat pada arahan en azam  boleh  la.....en azam tu bos aku tau.....memang nama dia azam...(^_^)
pasni kiter tengok berjaya tak mencapai misi aku sehingga penghujung tawon 2014.....

cayok...cayok...cayok....

love:
katak pisang

No comments:

Post a Comment