Wednesday 5 February 2014

rinduuu......

salam semua..

rindu kat kiter tak...huahuahua...poyosss sangatttt..................
lama tak jenguk umah sendiri asyik jengok laman orang jer...sedar-sedar umah sendiri dah bersawanggg.................huhuhhuhu...

ada banyak citer nak kongsi-kongsi ngan korang tapi sebab gamba belum transfer lagi....so, kiter biar dulu umah ni bersawang lagi...hikhikhik....

nak bagitau ni...azam ai yang kedua dah tercapai....walaupun bukan s4 atau note 3 tapi tetap noteeeeeeee jugakkkkkkkkkkkkk........(________________)
baru jer pakai so belum khatam lagi.....nt bile dah pandai boleh terus masuk gambar kat sini.....heuuuwww........

azam lain belum ada tanda2...bersabarlah wahai hati........

haaa.....nak bagitau...korang ingat lagi tak entry cili aku...pokok cili tu dah idup tapi 4 pokok jer....sepokok hidup ngan suburnya.....aku dah 3x merasa hasilnye......sepokok lagi hidup gak...tapi hidup segan mati tak mau.....tapiiiii aku tetaaappppppplaaa.............siram supaya dia terus idup.......dan yang nak buat air mata aku mengalir adalah.....2 pokok lagi kena cantas ngan orang mesin rumput...huuuuwaaaaaaaaa.........pokok-pokok tu dah membesar dengan jayanya...subur pulak tu.....sampai hati kau wahai pemotong rumput....apakah salah pokok ciliku sehingga kau mencantas mereka...aku tertekan.............wwwuuahhhhh....
jangan nak poyossss sangat....huhhuhuu.......

ok, tu jer...bye..

No comments:

Post a Comment