Sunday 28 October 2012

Hari Raya Haji 2012

kiranya raya yang penuh bersejarah la...keta aku rosak masa on the way nak balik kg sambut raya...huhuhhuhuu...dua kali breakdown....sekali kat Jln Rantau, Klang....sekali kat Jeram, Sg. Buloh...
mood nak raya pun xder.....keta terpaksa masuk spital...standby jer la 2 riban......huhhuhuhuhu...*nangis*
malam tu masak rendang, kuah kacang...pagi tu mak masak lemak lodeh....sedapp..........tapi tak sempat snap pic...sebab mood tak berapa nak ada......risau kat si kancil tuh....patah kaki aku...tu la satu-satunyer kenderaan yang aku ada.....

tengok anak-anak ngan anak buah kemain selera lagi.....tik tik tik...meleleh air liur aku nengok si kenit ni makan rendang...habis comot ngan baju sekali bercop rendang...*pitam mak kau nak basuh baju dia..*
lap air mata sambil berus baju.....wuuaaaaa....................

tenang jer memasing main game kat hp ibu-ibu mereka...
baru bangun tido...bila berkumpul..ni la keje dorang.....

si penyebuk tengah makan coklat ngan acik dia.....

dah bangun, ready nak kacau kakak-kakak main game
bibir pecah sebab jatuh sofa...huhuhuhuhu

jaga-jaga cik salmah.....
haaa.........tengok dia dah sampai..nasib la hp sapa dirampasnyer....

ni anak buah aku yang dok kat kemaman tuh....
dulu masa lahir tak cukup bulan...tak silap aku 7 bln kot..berat dia msa tu klu tak silap 700gram jer...dok dalam inkubator dekat 2 ker 3 bulan....sekarang dah besar....dah 4 tahun..macam tak percaya..masa aku datang tengok dia kat Ampang Puteri dulu besar botol kicap jer.....

satu pinggan kongsi ramai-ramai...

yang ni pun tak ketinggala...

sweet jer bagi adik minum air...T_____T

tu kakak aku yang dok kat Ampang..


nice pic...

tak padan ngan bibir pecah..pedih-pedih pun dibelasahnyer....

tok diah and cucu sulongnyer yang bakal menamatkan zaman bujang hujung bln 11 nih.....
dah besar anak buah bererti aku pun dah makin tua...opppsssss..
sory yang tua mak dia...aku tak...muahahahahaha..(*_*)

SELAMAT MENYAMBUT AIDILADHA...

No comments:

Post a Comment