Tuesday 2 October 2012

Berjaya

ingat tak aku pernah jadi testimoni...jom layan aku malam-malam ni tengok perubahan demi perubahan yang berlaku kat muka aku and kulit aku...aku dah makan selama 3 bulan....


see...ni kira pic terbaru tau...parut kat muka ai dah takder nyahhhh........

me without make up...

ok pak h***** cakap muka aku dah ada perubahan...makin licin..pastu nampak berseri...
kebaikan aku makan VCO ni...period aku dah makin teratur..tu yang suker sangat... T___T
pastu berat badan pun menten jer...cehhh.....saja nak cakap dah kurus la tuh....*pang lapanplohkali*
nampaknyer produk yang aku makan ni telah bertindak balas dengan baik mengikut arahan tuan punyer badan....muaahahahahahaa.....
tapi aku nak ingatkan kat korang la....apa-apa pun sabar tu penting...kalau korang baru makan 2,3 biji...jangan harap la nak dapat camni....pastu bergantung jugak ngan hormon memasing..ada orang cepat jer kesannyer..ada orang lambat kesannyer...cam aku ni...amik masa 3 bulan...ni hasil yang nampak ketara bila aku makan untuk botol ketiga....
so, kalau korang rasa berani nak cantik cam aku *pitam*..try la....
jom la kiter cecantik sesama..*pitam lagi...ker korang nak muntah ijau...ok, muntah la skang...*
:P

No comments:

Post a Comment