Thursday 4 October 2012

kalau bukan dia...sapa lagi...

korang tengok nih....dulu aku boleh la sorok-sorok sikit makanan kat belah atas....jadi dia tak boleh la capai...dan dia pun memang jaki jer ngan aku sebab aku selalu gelakkan dia, dia tak dapat amik apa-apa kat belah atas....
now...dia dah pandai...ntah sapa ajar aku pun tak tau......panjang akal dahhhhhhhhhhhhhhhhhh...
amik kerusi, letak kat peti sejuk...then panjat....haaaa.............taadaaaaaaaaaaaaaaaa.......dah boleh tengok..dah boleh capai semuanyer....*mak ko hanya mampu memandang sayu dari dapur*

hari tu aku tengah sibuk-sibuk kat dapur...ingatkan dia kat depan ngan kakak tengok tv...ghopernye.... dia tengah berkemas lemari ais aku.... tanjat gegirl tau.... wwwuuuuaaaaaa..........

mama: adik buat apa nih..?????
adik: apa? apa? *sambil senyih-senyih..kat tangan ada ice cube*
mama: turun-turun...kang mama lempang kang...main ais...lempang nak? nak?
adik: nanak...nanak pang...

selamber jer dia turun..tak pandang aku pun....melenggang jer sambil jeling-jeling aku....pastu dia plak tanya kat aku..."pang nak?" siap ngan tangan-tangan lagi pastu jeling-jeling aku....*pitam*



dah malas nak cakap apa dah.....layannnnn jer la perangai dia nih....





No comments:

Post a Comment