Wednesday 4 September 2013

Jamuan Unit

Ni jamuan raya di unit aku...makanan sangat meriah. aku bawak gak tapi bukan aku masak la...aku order jer..hehehehehe.....mood memasak tak sampai..eh...bukan bukan bukan....kat umah aku takder kuali besar, jadi aku tak boleh masak. dan seharusnya aku kena order. hehehehe (_______________________)

Jom..layan pic-pic yang menyelerakan..tengok pic ni dah telan-telan airlior....cehhh...

Hampir-hampir nak penuh meja. Ni belum sampai semua menu lagi....

ni aku bawa...tapi bukan aku masak ye, aku order jer...megi goreng.

menu special...megi goreng

mihun goreng singapore..ni pun aku bawa...order jugaa....(_____)

pecal

ni set nasi ayam

rendang ayam tua..ayam tu yg tua..aku belum lagi..heheheheehe

spagetti. spagetti ada 2 versi. satu bos aku bawa, satu lagi pegawai undang-undang bawak...

kuih koci ni sedap....ada 2 perisa. satu labu, satu lagi pulut hitam...berangin la korang...

nasi impit dan kuah kacang ayam

meriah uolls...


tuan belog tetap ada walau di mana-mana saja....

ni the best.. sup cendawan dan garlic butter bread..terbaikkk..

ok, selamat menjamu selera.

No comments:

Post a Comment