Monday 23 September 2013

aktiviti hujung minggu

salam semua..

weekend lepas kami balik kampung. aktiviti kat umah memang sangat membosankan. tengah hari tu en suami wat makanan bakar..nak test pembakar ajaib katanya..aku layankan jer....ikan cencaru, sotong n ayam...oklah..walaupun tak sama rasa ngan dibakar arang tapi not bad la..sedappppp......sebab bukan aku yang bakar, aku tukang makan jer. jadi, jangan cakap banyak..makan jer.....pic lupa plak nak amik sebab dah kebulur...kul 3 baru dapat makan...hhuhhuhuhuu..

bila dah kenyang, mata pun dah layu..ni kalau sorong bantal kompom lena..tambah-tambah plak masa tu badan aku sakit-sakit baru lepas urut..haishhh...lagi la terus nak jadi ular sawa kekenyangan...en suami plak lepak kat luar...memang sedap la ngan angin...maklum la umah mak mentua aku kat tengah sawah....memang best la dapat angin.....

dah landing baikkkkk punyer sekali teringat nak gi tanjong karang, nak cari suar sukan si kakak..yang lama ada tapi nak yang ada zip kat poket, senang nak simpan duit katanya...ok, layan kan jer...beli 2 dengan harga RM19.80.. boleh la...murah sangat tuh....takder jenama canggih pun..1malaysia jer....

dah selesai urusan kat tanjong karang, terus kitorang menuju ker sekinchan..ermmm pantai redang la...memang kalau nak amik angin situ jer la kitorang pegi....banyak cina jer kat situ..tapi ramai gak anak-anak muda, budak-budak sekolah melepak....

kata en suami kalau dulu memang tak ramai orang melepak kat situ..cuma sejak akihir-akhir ni jer..mungkin sebab ada resort 'Sekin Inn' kot...tu yg baru orang ramai nampak...

kapal ni tengah punggah ikan..

baru sampai..

ni pun baru sampai...sampan-sampan kecik plak baru kuar..



dah pandai candid kamera..

tengok aksi nih...gaya apa pun aku tak tau..budget model senget-senget bontot...ko hadaaa...?????

sekarang ni kalau nak amik gambar dia xyah nak suh posing, panggil jer nanti macam-macam aksi dia boleh buat....

ok, bye.




No comments:

Post a Comment