Monday 16 September 2013

Cucu sulong

salam semua..
salam 1 malaysia..

ni nak citer anak kakak aku yang kawin hari tu dah bersalin menantunye...jadi, redha ker tak redha ker kami semua telah naik pangkat..dah tue kakak aku...jadi wan..huahuahuahua....kakak aku kat ampang tu lagi la..siap suh panggil 'wande'...sedap sangat ker..... (______________)
yang pasti ai tetap maintain..wan ye...en suami lagi tak boleh blah...."abang dah jadi atok la..ermm..atok pun atok la....janji hemsem..." motif hemsem??? :P 
nasib baik tak 'tok cik' huahauhauhuaa...tu gelaran adik aku yang kat rawang...jangan sesapa nak amik.....
dah dekat 3 minggu baru ada kesempatan nak datang melawat, maklumla atok-atok semua busy yang ntah apa-apa....
jom tengok cucu kami..

Aina Aqilah
muka sebijik potosetet bapaknyer...

tuan belog ngan cucu
tuenyer akuuuu..........tak tak yang tua tu kakak aku bukan aku...muahahahahaha

comeiiii macam wan dia gak...hik hik hik...

ok. tu jer nak citer...selamat bercuti semua...






No comments:

Post a Comment