Saturday 19 January 2013

Tournament Bowling

khamis lepas, opis aku wat tournament bowling kat komplek sukan airport, nilai...aku bertanding tuk mencukupkan team...muahahaahahaha...aku bukan pandai main pun...bertahun tak pegang bola bowling tapi demi rumah sukan aku turutkan jua...berlatih 2 hari....ada la skill yg boleh diketengahkan.....pic memang tak sempat nak amik sebab memasing sibuk dan berdebar nak menang kan...dah habis tournament baru la aku buka hp...snap pic sofea jer......oh yer...lupa plak...hari tournament tu aku bawa kakak sebab habis tu kul 6 lebih...jadi klu dia sekolah, xder sapa nak amik dia balik sekolah...so, keputusan dari mulut mama dia...hari ni ponteng satu hari...muahahaahhaaha...

bila tengok dia...rasa cam dah besa anak aku..dah anak dara....cepatnyer masa berlalu..
aku pun dah tak boleh marah-marah lagi...kena banyak guna saikologi tuk rapat ngan dia...supaya dia rasa selesa untuk bercerita apa-apa saja ngan aku...
tapi mampukah aku untuk jadi mama, kawan, sahabat dan teman untuk dia....
Ya Allah..kau berikan untuk aku semua itu....aminnn......

with damia..bff dia

dah gigirl sgt anak aku.....

at Kompleks Sukan Airport, Nilai...

No comments:

Post a Comment