Tuesday 15 January 2013

cucu atok diah dah kawin part 1 (nikah)

ni anak buah aku yang sulong.....anak kak long aku yang dok kat kuala selangor..ni entry ni aku sekali kan ngan majlis nikah dan kenduri..senang sikit...ni pun dah basi....tapi takper....jimat lagi satu entry....hikhikhik....dapat orang parit 4, sekinchan.....dekat...senang jugak kami mengantar....(_______)
banyak dah lupa sketsa kenduri...so, kiter layan pic jer la erk....

alhamdulillah...selesai sudahhhh......iwan dah jadi suami orang.......huhuhhuhuhuhu...

maap la yek...gamba ni tak tersusun.....
ni tengah berdebar....panjang lak ceramah tok kadi....
maklumla...anak buah aku ni muda lagi..pasangan muda....tu yang tok kadi buka kitab panjang.....

hantaran....perasan tak? hantaran kuning hitam? majlis ni sama hari ngan acu bertunang....beza waktu jer....
yang ungu tu dari belah pompuan....

batal air sembahyang...

alahai...anak buah aku...dah besa...tak lama lagi ada anak...aku dah jadi nenek la plak.....huhuhhuhuhuhu
arrrgghhhh...tidak.....#terasa tua la.......

apa-apa pun...iwan, selamat pengantin baru....
tamat sudah zaman bujang...(^_^)

No comments:

Post a Comment