Wednesday 2 January 2013

Hari pertama Sofea

ermm.....hari ni letih la...aku cuti sebab nak anta kakak..hari ni kan hari pertama dia ke sekolah baru.....pagi tadi bersemangat....kejut sekali jer..dah bangun.....aku tunggu gak la sampai waktu rehat dia...dekat-dekat kul 10..aku cau la.....sebab masa rehat tuh..dia dah wat drama nak balik sekolah naik bas..ikut kengkawan..aku tak bagi la....umah aku ngan sekolah tu tak sampai 2km...kejadahnyer nak naik bas.....
tu yang jadi drama sedih kat kantin tuh....tetiba gerimis plak....aku apa lagi cepat-cepat pujuk pastu terus anta kat kelas dia....apalagiiii.....cabutttt..............kang kalau aku lelama kat situ mau lebat hujan tuh...siap gurh petir mungkin.....haru aku nanti......tak pasal-pasal ngan aku sekali duduk dalam kelas...baik aku cau cepat....

nak pegi sekolah agama nampak macam ok....dari sampai terus cari kelas dia...dapat tempat duduk..tunggu sampai waktu rehat dia...alhamdulillah....takder gerimis ker renyai ker hujan ker....cerah jer..... hati pun senang.. T___________T

dapat geng..ceria la...dorang ni memang rapat dari tabika kemas lagi...sesama group kompang ngan tarian...

baru habis perhimpunan...jalan masuk ke kelas memasing...

entah apa diboraknyer ngan farisha...tak habis-habis....2 minggu dia duduk ngan farisha ni dah tukar slang sabah si kakak bercakap....adoiiii....

tengah siap nak pegi sekolah agama plak...nampak angin macam bagus jer.....

jom...

steady jer..siap suh aku balik lagi xyah tunggu dia...amboiii..kemain lagi kan....

hahahahaha.....stress....aku asyik amik pic dia jer.....dia panggil aku pastu cakap..."mama...pegi la balik.."
kemain kan...disuruh aku balik.... 

Belajar rajin-rajin tau kakak....

No comments:

Post a Comment