Saturday 19 January 2013

Acu dah separuh bujang

citer ni bln 11 thn lepas..tapi aku baru nak wat entry.....muahahaaha...ai is bz okey......anak ai 18....muaahahahahaaa.....sebenarnyer banyak pic aku tak edit lagi..tu yang tak kuar entry ni.....T_______T
tapi takperla...walau dah basi pun citer ni, aku nak gak update entry ni...jimat satu entry....(_______)
dah selamat adik aku yang bongsu jadi tunangan orang...uncle burn....heheeehehe...burn la sangatttt................:P
dapat orang parit 7, sekinchan...dekat jer..senang la sikit nak mengantar nanti......jom layan pic...

ni malam sebelum majlis...memasing tengah sibuk wat hantaran..aku pun tolong gak..tolong tengok...wakakakakakakaka...T_________T
perasan tak ada dua set..??? pink ngan kuning hitam tuh..? tu untuk anak buah ai....pun akan menamatkan zaman bujang.......

hantaran dari dua pihak...aku sekali kan jer.....belah kami color pink, belah pompuan color merah....
cool kan..? (________) #tetiba

ni dari kami...5 dulang jer...

sebelum bertolak..baca doa dulu..mudah-mudahan dijauhkan dari segala perkara yang tidak elok....
aminnn....semoga dipermudahkan segala urusan...

adik aku dah separuh bujang...huhuhhuhuhuhu...(^_^)

alhamdulillah..segalanye berjalan lancar...
ai mesti ada kan...nak gak selit muka ai....#eh sukati la..... :P

majlis penyatuan mungkin tahun ni kot......klu ikut perancangan la tapi kena la tya tuan punyer badan dulu...sekarang dia tengah keje keras untuk kumpul duit...... hope hepy alwz.....

No comments:

Post a Comment