Thursday 22 November 2012

terima kasih daun keladi lagi...

semalam memang kenyang sangat sangat.....nak pecah perut pun ada.....pagi sarapan nasi lemak..pastu belasah durian..nak balik masa lunch..ada orang anta ini.......alhamdulillah...rezeki....semoga orang yang belanja kami ni dimurahkan rezeki.....T_____________T
petang plak kak min bagi 3 slice cake SR....muahahahahahaha.....hilang diet aku....tq kak min...

kengkawan cakap ni pizza yang terbaru...yang ada 7 cheese tu ker...entah la aku tak tau...yang aku tau belasah jer.....T_______T ...*comel kan*



4 kotak sekali dia anta...hamekkkkk kooo.................berpinar biji mata nak ngabihkan 1 slice...
macam2 cheese terasa.....iye lerrr...........kata 7 cheese kenn...harussss la....
tapi aku tamak....bungkus 3 slice nak mkn kat umah...T__________T
4 kotak ni...4 rasa yang berbeza.....sedap memang sedap la......pastu naik la segala pening lalat aku.....
aku tak ingat sangat perisa apa...aku agak-agak jer la.... ada 7 cheese seafood, 7 cheese chicken, yang 2 lagi tu aku tak tau nak sebut....

SR cake lupa nak snap pic.....sebab memasing dah terlampau kenyang...lupa nak snap..maaf yek....
nanti aku minta kat pakcik google share kat sini apa yang kami makan......T_______T

tima kasih abg hisyam...
tima kasih kak min..
tima kasih daun keladi...
(^_^)

No comments:

Post a Comment