Tuesday 27 November 2012

Balasan Tuhan itu adil..

tak payah la nak citer panjang...aku tau aku ni bukan bagus sangat..tapi dalam apa-apa pun...aku jarang tak ikhlas....selalu apa aku buat....aku redha jer...pasrah jer...jadi, bila dah biasa macam tu aku rasa tenang jer...hati pun tak pernah nak rasa susah...rasa biasa jer.....aku lebih suka lekkkkk jerr.........
memang aku suka merungut.....tapi bila nak tido....aku suke nak maafkan orang..halalkan makan minum orang...atau apa-apa lah......tak yah citer sinilah.....kang korang kata aku tunjuk baik....tapi inilah yang sebenarnya aku nak cakap......

tapi nak jadikan citer la.....aku tak tau tang mana yang dia tak puas hati...sound aku kat fb.....patutnyer sebelum dia sound tu..dia pikir dulu...napa musibah tu kena dekat dia..apa yang dia dah buat sebenarnyer.....adakah apa yang dia buat tu betul-betul ikhlas atau ada niat sebaliknyer...atau cuba mengambil kesempatan...kena kaji balik, jangan nak sound terus......Tuhan tu dia tau...dan selalunyer doa orang yang teraniaya cepat makbulnyer.....jadi...."sis, lu pikir la sendiri...T_____T

aku bukan nak cari gaduh tapi statement ko tu agak memanaskan hati aku.....dahlah aku baru lepas makan doyan....bertambahlah panas......kalau ko rasa tak puas hati...datang jer jumpa aku...slow talk ngan aku.....aku takder hal....benda boleh bincang....jangan ko malu sendiri nanti sudahla.......aku bukan jenis nak malukan orang...kalau aku nak, aku boleh buat...aku boleh jawab kat fb ko...tapi aku taknak ko malu sendiri.....kalau aku yang malu takper...sebab aku memang muka tak malu.....:P
satu semenanjung tau...sabah sarawak pun tau...cuma belah-belah sandakan tu belum tau lagi.......tuiiii....

dahlah..layan ko ni sampai 400 tahun pun tak habis...meroyan....tuiii....

bye...nite oll's

No comments:

Post a Comment