Monday 26 November 2012

one big family

sepanajng aku berblog....aku tak pernah enterprem adik bberadik aku...mana yang follow dari awal tu mungkin ada yang dah tau sikit-sikit.....kebanyakan silent readers jer yang banyak kenal.....
hari sabtu lepas, adik bertunang...anak buah aku nikah.....dapat la kami adik beradik berkumpul...bukan senang tau nak kumpul ramai-ramai camni....time raya pun belum tentu boleh dapat suasana macam ni....

jom aku kenalkan adik beradik aku....
kami 7 beradik

belakang sekali kiri tu kakak aku yang solung...panggil kak long..suara macam beldek..bukan marah tapi kuat jer.....hehehehhe..T______T
yang tengah tu adik aku...panggil adik @ naim...kalau depan kengkawan dia kena panggil naim la...tak kan nak panggil adik....hilang la macho...huhuhhuhuhu  .macho ker...(^_^)
yang kanan tu kakak aku yang duduk kat ampang...

baris depan kiri tu kak ngah aku...dia duduk kat terengganu....lama dah dia duduk sana...13 tahun ada kot....
paling putih dalam family aku..dia lahir bulan terang..tu yang putih terlebih....T_______T
pastu emak aku...amacamm...??? nampak muda tak..???heheheheehe
yang tengah-tengah tu tak yah la bagitau....itulah ai...*malu ai tau*
sebelah tu abang aku....satu-satu nyer abang yang aku ada.....dia duduk kat terengganu gak...
dan yang last tu adik aku....duduk kat rawang....

inilah adik beradik aku....so, korang dah kenal kan...pasni senang la sikit aku nak sembang-sembang...kalau aku citer, boleh la korang membayangkan orang nyer...T_________T

ok..tu jer nak citer...bye

No comments:

Post a Comment