Sunday 15 December 2013

Bay - last day at opis

salam semua

citer ni dah lama..last month punyer tragedi....
ni pasal bespren aku...dia telah bertukar ke Daerah Bentong.....
huhuhuhuhu...sangat sedih....aku dah takde kawan nak gi minum...nak gosip2...nak ngumpat...oppppsss!!!! ahahahahaha......

aku nak recall balik apa yang jadi dah tak berapa nak recall otak ni...so, jom la kite nengok gamba2 yang tepek kat sini sekitar majlis perpisahan dia.....

gambar yang tengah2 tulah orang yang irai.....semoga berjaya di tempat baru....
sobs sobs sobs.....sedih weyhh........
ni semua staff unit aku....ada sekor kumbang...our bff.....from another unit.


our big bos bagi ucapan dan kata-kata akhir n kata-kata semangat untuk memulakan tugas di tempat baru....

jom citer sikit camner boleh rapat ngan dia.....

aku ni kire senior dia la....aku kt sini dah lama la jugak...dekat-dekat 7 tahun kot.....dari posting masuk tanah still sampai sekarang masih dok kat tanah lagi.....mula rapat ngan dia rasa dalam 3 tahun ke 4 tahun lepas kot...muda lagi tapi agak matang.....banyak kenangan la ngan dia and semua kengkawan lain.....
kire yang masih duduk dalam opis ni cuma aku je sorang.....cik tasya dah bertukar ke seremban, kak farin dan me'an memasing duduk kat balai penghulu...bay dah ke bentong....see....geng kami tinggal aku jer yang masih setia kat sini......masih menunggu jawapan pertukaran......

oklah, bye.

love:
katak pisang

No comments:

Post a Comment