Thursday 19 December 2013

Bay - last day at chicken rice shop

salam semua

ni kesinambungan hari last bay bersama kitorang...ni geng aku kat sini....since aku masuk sini sampai la ni....dorang la tempat aku mengadu, menangis, ketawa, bahagia...semua kongsi ngan dorang.....tapi sekarang cuma aku je yang masih setia kat sini.......

tengah hari kami makan di nilai untuk meraikan majlis perpisahan dia.....

semoga dia terus maju dan berjaya di tempat baru.....




ini peveret aku...bagi sepinggan pun aku boleh habisss.... (_______________)

me and cik tasya ; bay and cik tasya

ni orang yang diraikan tu...hadiah yang dia pegang tu dari unit kami....

all of us...ni lah geng kami.....
kenangan 2013.....
sobs sobs sobs....sedey giler......

kak farin sampai lari ye....tak mau salam, apa semua bagai....aku pun sama..nangis gak masa nak balik tu...masa dia turun bawak barang tu aku tak ikut sebab sebak sangat.....masa taip entry ni pun dah bergenang air mata....dalam hati ada taman......tamannnnn la sangattt........huhuhhuhuhu.....
(- _-)

tinggal aku sorang je yang masih setia duduk opis...yang lain semua dah keluar.....
insya allah...kalau permohonan pertukaran aku diterima tahun depan, aku pun akan menyusul cik tasya and bay...keluar daerah......
memang susah la nak jumpa lepas nih.......

love u bay...good luck..

love:
katak pisang

No comments:

Post a Comment