Wednesday 4 December 2013

mamawe cafe

salam semua

ni citer makan kat mamawe cafe sekinchan. tekak yang mengada ni teringin nak makan chicken chop...jadi, marilah en suami temankan wife u yang ngada2 ni mencekik daging ayammmm.......

kakak takde..jadi kami bertiga jer la....dah lewat gak sebenarnye gi makan ni...dah takde diet sebab kesan tak sihat terus berat badan turun...jadi, tak payah diet...heheheheehe...kul 10 mlm kot sampai sini...

pernah datang sekali je kat sini. tu pun minum je...lupa dah minum apa.....masa tu jumpa client, dia cakap nak jumpa kat mamawe...masa tu aku cam....ermmmm...mamawe??? ada ke??? tak pernah dengar punnnnn....hahahahahaa...sekali tanya en suami...kena gelak jer....bukan dia sorang jer gelakkan aku ye...ngan adik2 aku sekali bahankan aku.....hahahahaha...


 
aku makan chicken chop black pepper sma ngan en suami..samaaaaa jeeewwww....sahati sejiwa...ecehh.....hikhikhik
sedap...9 markah aku bagi...daging ayam dia lembut, black pepper pun sedap. tak pedas sangat...so so je la....tapi memang sedap. boleh makan lagi bile balik kampung...

ni adik punye lupe nama dia tapi sebijik cam wedges ada chesse kfc tu...
rasa..??? not bad la tapi sedap lagi kfc punye...oppss!!!


order ni plak sebab adik dah tunjuk2 kat menu tu nak yang ni sambil jerit2....ko boleh tahan????sebelum dia hentak kaki atas kerusi tu baik la kite order kan.....tak makan pun...masuk perut papa gak akhirnya.....syabas bete kerana berjaya menaikkan perut papa ko.... (________________)
tapi salad buah-buahan tu sedappppp.....................seyes tak tipu tau..memang dap dap dap.....
udang tu aku makan sekor je...yang lain dah kena bedal ngan en suami.. (_________)


aku punye air apple asam boi
adik aku orderkan air tembikai 
en suami punye aku tak tau air apa tapi rasa coklat....aku jarang rasa makanan or minuman yang dia order tuk diri dia sebab selalunye tak kena ngan tekak ai...hihihihi...city la sangattttt............puuiiiiii...hahahahaha



total semua RM47
oklah harganye...berpatutan la...standard harga kat sini jugak....

tak habis makan lagi adik dah mengamuk ajak balik....nyamuk nyamuk....tu je yang dijeritnye....kami amik meja kat luar sebab kat dalam dah penuh...hazab la sikit kat luar ni....nyamuk banyak....
makan cepat-cepat...pastu tapau satey ayam 50 cucuk...pastu...zassss...balik....

ok, bye.

1 comment:

  1. thank you for your support and comments...

    MaMawe Cafe 3rd _ 1 Plaza Kuala Selangor ~ will opening on 4/8/2014

    We still provide/promise safety and best foods for local customers/friends and for ALL Malaysian, especially my Muslim customers.

    ReplyDelete