Wednesday 16 March 2011

suka-suki...

Aku xder tempat nak luah perasaan nih...
aku xder bahu nak curah air mata nih...
Jadi, aku wat blog nih...
tempat yang boleh aku tulis segala-galanya..
apa saja tergerak kat hati nih , suma aku nak tulis..
biar kosong dlm hati aku nih..
dan...
aku tau, ko buka blog nih n ko baca..
aku tak tau dari mana ko tau tp xper la..
sekurang-kurangnya ko tau apa yg bersarang kt dlm ati aku...
huhuhuuhu...

semua manusia pernah buat silap...
mana la tau aku pun pernah wat silap hingga ko ader pilihan lain...
tak kisah la....
nk wat camner kan....
benda dah jadi..
walau aku nangis air mata darah pun, keadaan xkan sama mcm dulu..
dan... aku pun bkan mcm dulu lagi...




bila sampai masa kamu masih belum belajar hidup tanpa dia...
maka, sampai saatnya saya belajar hidup tanpa kamu....


No comments:

Post a Comment