Thursday 10 March 2011

Alahai Rumah ku....






















Dah sebulan lebih dok umah baru...
mcm2 masalah menimpa.... petang semalam
suis utama dah hangit...
tandas rosak.....
Dugaan yang diturunkan pada aku n ank2 supaya lebih berdikari n tak mengharapkan bantuan si dia....
dugaan yang mengajar aku untuk hidup sendiri lepas nih....
Alhamdulillah....
suis utama da settle....
tq to Acu n maksu
tq gak to kak ijan n husband
bertungkus lumus dlm gelap membetulkan suis... hehehhe...
tinggal tandas jer lagi....
pagi ni nak report kat admin supaya dapat tandas yang baru....
Hoyeh hoyeh hoyeh.......


10.30 mlm....
Mesej masuk....

Nak apa?
Kenapa?
Kalau dah semua slah aku... takper la....
aku terima jer la....
Lepas ni jgn mesej aku lagi...
Jgn tepon aku lagi....
Nyahkan aku dari hidup ko... Huhuhuhu.....
Aku ader byk benda nk pikir dari pikir pasal ko ngan si langau tu...
Meh sini aku nk telan si langau nih....


aku nk pikir budget yang da lari sbb bayr saman ko...
aku nk pikir pasal suis yang hangit (skrg da ok)
aku nk pikir pasal toilet lagi.....
byk la..... malas la pikir pasal ko....
(tapi kdg2 terpikir gak.... huhuhuuh)
hhhhhhmmmmmmmmmmmmmmmmm.....................................

No comments:

Post a Comment