Friday 11 March 2011

Sedapnyer stimbot...

Mlm ni mkn stimbot kat umah acu...
sedap sampai menjilat kaki... huhuhuuh...
dah lama xmkn stimbot...
last sekali semua baring kekenyangan......
Mulut kakak smpai merah sbb telan isi ketam panas2...
tak sabar...
siannyer kakak....
yang adik plak, dapat coklat dari toksu terus senyap....
mcm sdp jer dik.... minta mama cikit....



Ya Allah
Yang Maha Adil...

Aku bersyukur padamu kerana Engkau telah tunjukkan kebenaran padaku...
dan kini telah terserlah siapa yang benar dan siapa yang salah...
Walau apa pun, aku redha....
sesungguhnya.. setiap yang terjadi ader hikmahnyer......
Waktu ini
Detik ini
Saat ini
Aku rasa tenang sangat......
Atas kesabaranku selama ini....
semua dah terjawab.... hanya dengan 1 mesej
dan mesej yang tersalah hantar....

Aku takkan merayu lagi
Walau hati masih mengharap tapi aku takkan kembali....
Kerana luka ini terlalu dalam untuk diubati
Sakit dan perit.....

Perjuangan ku telah selesai....
Yang tinggal hanya kenangan untuk diingati..
dan andainyer cinta itu adalah cinta sejati...
ku pasti akan kembali.....
Pergilah dengan tenang.....

Selamat Malam Mr. ------

No comments:

Post a Comment