Monday 14 March 2011

Selamat Hari Lahir Katak Pisang....

14 March 2011
Hepy besday to me....
 Eiiii.... dah tua la... dah masuk 3 series.....

Setahun telah berlalu, rasa macam mlm tadi perkara tu terjadi......
Takkan aku lupa hingga smpai saat ini..
Sampai nafas aku yang terakhir pun aku xkan lupa....

Malam tadi tunggu jugak..
Mana la tau ader mesej wish....
tapi............................................
hhhmmmmmm
mungkin dah sampai masa aku harus belajar hidup tanpa kamu...
belajar melupakan kamu....
satu perkara yang amat sukar.....
Sebenarnya....... saya rindukan awak....
sangat sangat sangat rindukan awak.....



................................................................................................................................................

No comments:

Post a Comment