Thursday 23 March 2017

Terapi ozon

Assalamualaikum..

Dah lama teringin nak buat, tapi sebab takut...hahahaha...aku pendam je.... takut jarum, takut sakit.... takut tengok darah.....hahahahaha....

Tapi bile tengok kawan aku buat, dia anta gambar kat wasap...eh! macam best je...boleh senyum lagi.... (_____)
ok ni....boleh try.... next appointment dia, aku ikut.....

so....biar gambar berbicara.....

           
          
takut sebenarnye...sib baik tak naik darah tinggi.... (______)


             
            
Nampak tak warna putih kat tiub tu.... tu lemak kot kuar dari salur darah aku...
apa la yang aku makan agaknye ye....




                  
               
Nampak tak yang ketul-ketul tu...tu pun kuar dari salur darah aku...kolestrol kot..ntah aku pun tak tahu...ngeeeeee


                   
              
ni hasil nya....Nampak tak lebih 1liter toksid dalam badan aku.....-_____- patut berat naw badan ni....berbaloi woiiii buat...puas hati..... ringan badan jadinya...


ada orang kata tak elok buat benda nih...tapi pada aku..terpulang pada fikiran masing-masing...mana yang elok, kite ikut...mana yang tidak tu, kite rujuk dulu....betul ke buruk....jangan percaya bulat-bulat.....aku tak kata benda ni bagus sangat22222....terpulang penilaian masing-masing.......(_____________)

ini adalah salah satu usaha/ikhtiar aku untuk sembuh...mungkin pada mereka yang tidak mengalami sakit seperti aku, boleh kata macam-macam...tapi cuba fikir sejenak...apa yang korang akan buat kalau korang berada di tempat aku....??? bile dah jadi macam aku...duit bukan penghalang...mahal macam mana pun, aku akan usahakan...
sekali treatment hanya 35% sahaja darah yang akan di cuci...so, aku kne buat 3x treatment... sekali treatment RM350.00

aku dah survey...harga ni agak murah berbanding tempat lain yang mencecah rm450++..tengok tempat jugak kot...

dan kesan nya...... aku dah boleh goyangkan kaki...badan jadi ringan sangat...
mungkin 2/3 tahun lagi aku akan ulang balik untuk treatment ni...

ok..tu je nak citer..
Always thinking positif....
bye..

Love:
katak pisang











No comments:

Post a Comment