Sunday 5 March 2017

I'm back....

Assalamualaikum..




Lama sangat tak buka blog, tak menulis kat sini.. last post tahun 2015..huhuhuhu...lama sangatttttttttttttttttttttt .... (_________________)


tetiba tak tau nak citer, tetiba jadi tak pandai nak berkata-kata...


oklah....jom kiter mula dari mula.....


Julai 2014


Dugaan paling besar dalam hidup aku...
separuh nyawa aku hilang, seluruh semangat aku mati..
bersama-sama orang tersayang di sekeliling, pembakar semangat yang tak pernah putus asa.. aku bangun semula walaupun bukan senang untuk menerima kenyataan....
aku bukan normal seperti dahulu. -________-




September 2014


Aku dah mula berjalan walaupun tak seperti orang lain. Syukur Ya Allah...aku masih boleh berjalan. Dari berkerusi roda, waktu ini aku bertongkat.. Syukur Ya Allah... Dari pakai pampers, waktu ini dah boleh jalan sendiri pegi toilet.... Syukur Ya Allah...
Dalam hati aku tertekad, aku mahu jalan macam dulu...tongkat ini hanya sementara...


Mac 2015


Aku dapat splint kaki, aof kot namanya...hehehe...lupa la... korang cari sendiri namanya kat google, malas plak nak search...hhaahahahaha....nanti aku letak pic nye kat sini... bile2 aku rajin, jgn tanya sekarang, aku sepuk kang...
waktu ini aku dah boleh berjalan tanpa tongkat..,Syukur Ya Allah...
walaupun boleh jalan tanpa tongkat tapiiiiii tongkat tu tetap aku bawak sebab apa tau... bile jalan tu cam ngeri..... hahahaha
Mac 2015 jugak aku dapat tukar balik Kuala Selangor...Syukur Ya Allah...
ada hikmat disebalik apa yang terjadi... kita merancang, Allah yang menentukan dan perancangan Allah adalah yang terbaik.(__)


oklah...dah penat....nanti senang2, aku citer lagi...bye




love:
katak pisang



No comments:

Post a Comment