Monday 25 April 2011

Tarikh keramat...

24/4/2011... jam 11.30 pagi..

akan aku ingat sampai mati..... giler...
aku ker yang giler.... ko memang pompuan hebat...
hanya kerna ko.. aku dan anak2 aku hilang tempat bergantung.. hilang sudah tempat kami bermanja..
aku tak akan lupa apa yang ko telah buat pada kami...

lafaz yang kau ucapkan pada aku bersaksikan anak kita.... akan aku kenang.. kerna lafaz itulah telah memutuskan hubungan yang telah kiter bina bertahun.... tanpa ada kesal.. tanpa ada simpati...

semoga Allah permudahkan perjalanan kami selepas ini...
pergilah... itu yang kau mahu... aku redha dengan ketentuan Illahi..

Ya Allah..
kuatkan imanku dalam melayari kehidupan selepas ini...
tabahkan hatiku dalam membesarkan dan mendidik anak2 ku...
kuatkan kesabaranku dalam menempuh pelbagai dugaan dan cabaran..

Ya Allah..
hanya padaMu aku berserah...
kembalikan kehidupanku..
warnai kembali hatiku.... berilah aku petunjuk agar perjalananku
diredhai olehMu...

Ya Allah...
redhakan aku dengan perpisahan ini...
telah tertulis pelayaran kami sampai di sini...
semoga hatinya sentiasa ada terukir nama cahaya cinta kami (sofea, yuzy dan nurain)
amin....

No comments:

Post a Comment